|
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte om jag helt plötsligt fick en släng av teknisk idioti. Men jag får inte ut framlysena från bilen som är en 328 coupe från -96. Skruvade loss de fyra skurvarna som håller lysena och drog ut blinkerserna. Så nu var de helt lösa, men de är ju större än hålet de ska igenom! Alltså de tar emot skärmen och "plåtbiten" i fronten osv. Var inte ens i närheten av att lyckas lirka ut dom, resultatet blev dock en repa i "plåtbiten". Gav upp och skruvade tillbaka och fortsatte med mitt insugsbyte som jag egentligen skulle göra. ;o) Sökte lite här, men jag verkar vara den enda som stött på problem. Så det vore snällt om någon kunde förklara för mig vad jag gör för fel. | |
|
När jag bytte lampor fram så tog det också emot lite i skärmen under lyset liksom.. Men inga problem att bända ut dem utan att skada lacken för mycket ;) |
|
| Jag tycks minnas att för att få ut lampan behövdes det åtminstone 5-10mm mer utrymme och jag repade som sagt plåten utan att nånting egentligen gav med sig. Skumt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.