|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Jag la precis ut min 535:a på annons på Blocket. Länk Vad tror ni? Får jag den såld? Bra eller tramsig annons? Mvh Johan |
|
Tycker det var en klockren annons. Kortfattad och informativ. Tummen upp! M V H Stephan |
|
|
Har ingen koll på prisbilden på bilen, men annonsen skulle absolut tilltala mig om jag letade femma. Precis sådär ska en annons se ut! Har jag inte fått det helt om bakfoten köpte farsgubben en svart 320iT av dig för ett par år sedan :) |
|
|
Håller med. Klockren annons! Hade egentligen tänkt att vänta till höst med bilbyte, men nu blev jag ju sugen :) |
|
| Lättsåld! | |
Gemini__ |
Helt klart en bra och välskriven annons. Lycka till med försäljningen. |
| Fast interiör bilden är inte färsk....snö på den ju... | |
|
Hej Bra annons men tror du inte den är prissatt lite väl högt? PessimistFrasse...tycker väl många men jag blir lite förvånad över det höga priset. Att bilen säkert är jattebra och jättefin är det nog ingen tvekan om men jag tror nog på en 25-30 000 billigare om den ska bli såld. Fast klart man ska prova, går det så går det...Lycka till!!! Frasse |
|
|
Får hålla med Frasse denna gång. Tror på runt 220-230` då milen avskräcker mer än vad fin utrustning ger smak. /J |
|
|
Instämmer med föregående talare: Bra annons (andra borde ta lärdom) Tror du får vara nöjd med 25-40 mindre än utgångspriset. Bästa kan nog vara att ta en billigare bil/båt... |
|
| Varför redan sälja? Underbar bil ;-) | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Tack för åsikter! Den börjar ha gått lite långt, och jag kör 150-250 mil i veckan. Men den egentliga anledningen är att jag tog i hand på en svensksåld 330 xdAT -07 i förra veckan. Nu dröjer den 1,5 månad, men det är lika bra att börja med försäljningen i tid! Jag har ingen aning om hur marknaden funkar just nu. Första budet, 245', kom precis. Iofs telefonbud, så man vet ju inte hur seriöst det är, men han verkade verkligen sugen. 250' släpper jag den för, men lägre än så känns onödigt att gå första dagen. Hangaround, det måste ha varit den välutrustade -02:an? Med ganska många mil på? Det är egentligen bara de bilarna det lönar (lönade) sig att importera. Jag har för mig att den var väldigt fin i alla fall! Mvh Johan |
|
245' är ju inte tokigt som utgångsbud, och alltid lika skönt att ha ett bud att luta sig mot när självutnämnda prutexperter ringer. Precis, en svart Touring från -02 med skaplig utrustning. Uppe och nosar på 25k mil nu, fortfarande oförskämt tight i chassit och fortfarande ett rent nöje att köra, inte ens oäven jämfört med min som har gått 7,5k. Inget annat än imponerande faktiskt, och får en att fundera över hur långt och hårt vissa "lågmilare" verkligen gått. Lite nya plåtdelar på garantin och ett par nya bakfjädrar är enda som har vart, inte dirket ovanligt på en E46 som jag har förstått det. |
|
| Bra annons, 245' är väl ok pris med tanke på mil talen. Tycker dessutom det varit lite tunt med E61 med M-paket, så du får den snart såld! | |
|
Enligt min uppfattning så skulle jag bli väldigt förvånad om du får sälja den för under 255". Varför tror jag då detta? 1, det är en diesel milen är inte lika skrämmande som om det hade vart en bensin. 2, Utrustningen, du måste kolla i tyskland för att hitta en lika välutrustad och med dagens Euro kurs så blir det Dyrt! 3, bilen är helt enkelt värd så mycket finans kris eller ej, egentligen så är iaf för mig brukar värdet för denna större än 259" Hade jag inte köpt min Q7 så hade jag vart väldigt intresserad johan! Vi diskuterade ju detta när jag letade E61 530-535. Du får den nog såld utan problem, och lycka till. Ps 330xd är en underbar bil men jag tror allt du kommer sakna 535:an;-) Ds When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Just ja annonsen är enligt mig ett skolexempel på hur en blocket annons skall se ut. Bra info och utan massa klyschor och annat trams. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Verkar gå enkelt att bli av med den. Själv trodde jag att få personer skulle vara beredda att betala en kvartsmiljon för en bil med i princip 18000mil. Lycka till! |
|
|
Hej Bra annons, men jag tycket priset var lite för högt. Det är bara att gratulera om du får 259'. Hade nog tagit 245 om det är högsta budet efter 1v. Mvh /C |
|
kilroy |
Föredömlig och informativ annons som kan tjäna som mall för andra annonsörer. Får du inte bilen såld så är det i alla fall inte annonsens utformning som felar. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Bra annons på en attraktiv bil men den som slantar upp ~250 pix idag och lägger 2-3 tusen mil på bilen för att sedan sälja har nog ett skapligt värdetapp att se fram emot. /Ronin |
|
|
Verkar ju diffa ganska rejält vad folk skulle ge för en liknande bil. Själv skulle jag vara ganska orolig för alla problem som kan uppstå med all utrustning samt hur hårt piskad en 535d M-sport egentligen har blivit på dessa 18000 mil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.