|
|
|
|---|---|
|
Hallå bytte bakdämpare på min m5a edc då blev den ytterst svampig ifram. provade ta bort edc enheten under baksätet blev ingen skillnad alls på fjädringen precis som när den va inkopplad.enda skillnaden va att knappen man ställer dämpningen på inte lyser vad kan då vara fel? för när jag kopplar in enheten funkar ju knappen och den vanar inte för nått men dämpningen är oduglig. funderar på att ge upp edc och sätta dit vanliga fjäderben.. | |
| släng bort edc skiten..uråldrade grejor som dom tar massa betalt bara..för hälften av pengarna får du riktigt bra grejor från bilstein eller h&r | |
| Ja det blir så fixar 535 fjäderben med riktiga dämpare och fjädrar ist. | |
|
BeesNees: EDC är kanon grejer...Att sätta dit "535" fjäderben är förkastligt, satsa isf på ordentliga "coilovers" runt om, men då snackar vi en bra bit över 10"kr...Min gissning är att du kan ha nåt sensorfel ev. Det normala är att när det föreligger något fel i EDC så ställs dämparna i det hårdaste läget... Aquilla: EDC är absolut inte skit, men visst kostar det fläsk... |
|
|
om den blev svampig har du luftat skiten då? typ stått och gungat och jävlas på? Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
|
EDC är ju coilovers.. en kolv, med en fjäder runt om:) |
|
| Ok men blir satt jag sätter di vanliga 535ben men spar allt edc utifall man får för sig att fixa det senare.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.