|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har läst mig till om hur man kopplar bort nivåregleringen på en E34, så det problemet är redan löst. Nu till nästa problem. Jag undrar ifall E34 touring utan nivåreglering, deras fjäderben bak passar rakt på en E34 touring som har haft nivåreglering, men demonterat det? | |
|
Tjena! Har bytt på min e34 touring. Jag köpte fjädrar, dämpare och övre lagring till en touring utan nivåreglering. Passade utmärkt. Övre lagringen måste bytas eftersom det är annan diameter på stången i vanliga dämpare. Funduro |
|
| Okej, men ifall man tar kompletta fjäderben ifrån en touring bak utan nivåreglering, borde inte de passa rakt över då? | |
|
Det borde de med största sannolikhet göra, eftersom det är samma prylar som jag beskrev men i hopsatt skick. Mvh Danne. Funduro |
|
|
Ja det var de jag kunde tänka mig också, det är betydligt lättare att plocka av det färdigt på skroten och byta, tror även de blir billigare så med. Men tack för svaren. |
|
|
Lagringen bak kostar 200 kr stycket , sen kan du använda vanliga gasdämpare ......och då vet du att det är nytt..... Som en ny bil , ist för o slänga dit gammla saker , men allt beror förstås på hur länge du tänkt att ha bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.