|
|
|
|---|---|
|
Är intresserad av en 330ci imolaröd, m-paket, 16:9, Sv såld, beigeskinn, HK ljud automat. är 150k ok ? | |
|
Hur långt har bilen gått? Ägare/Service historik? I vilket skick är bilen? |
|
|
bilen har gått strax över 12k mil, man kan väl säga att bilen är perfekt. |
|
| 7 ägare sen -02 är väl ok lr ? | |
|
Nja! tycker 150k låter mycket, du kan nog få en likvärdig för ca 110k tror jag med lite "prut"även om bilen 100% i skick. Den är ju trots allt 8år gammal. Le Mans 2009 13-14 Juni |
|
|
lite det jag e rädd för att betala över pris på den. |
|
|
För över 2 år sedan skulle jag betala 125' för en manuell safirsvart coupe, m-paketII, bi-xenon, navi, HK-ljud, elstolar, glastaklucka. Bilen hade visserligen rullat 17' mil, men var i absolut klanderfritt skick. Detta var över två år sedan. |
|
|
Ja nu tvekar jag ännu mer inför ett köp :( |
|
| 150k är ju sjukt mycket. Köp inte. | |
|
Länk här är bilen jag tänkt, kollade upp på bilpriser o där står det 113-123k för en sån. Men jag är grymt förtjust i den. Fan vilken beslutsångest jag har |
|
|
Den ser väldigt fin ut. Lite mer än 113 papp får man nog räkna med i det här fallet. Jag gillar emellertid inte instrumentpanelen med de ljusa partierna, ger grymt tråkiga speglingar i vindrutan, dessutom är det inte särskilt snyggt, i min mening. Har du varit i kontakt med säljaren? Försökt pruta? Seså, flytta dig |
|
| Jag körde omkring med en E46 med just den färgsättningen i interiören under tre år och hade inga problem med störande speglingar i vindrutan. | |
|
Jag kanske är överkänslig. Speglingar syns i alla fall på bilderna, trots att det inte verkar ha varit särskilt soligt ute vid fototillfället. Seså, flytta dig |
|
| Eftersom huvuddelen av i-brädans ovansida är svart hamnar eventuella reflexer inte i förarens blickfång. De försvårar med andra ord inte körningen. Lägger man däremot ett vitt papper på ovansidan så syns det desto bättre. | |
|
Varför inte en nästan likadan för 15000 mindre? Länk (Nej, jag värderar inte BBS fälgarna att vara värda 15000kr MER än dessa fälgar) ______________________________ //Lövet |
|
|
150 tusen för en 330Ci E46 är ett pris jag aldrig skulle betala iaf.. Automatlåda dessutom... Går ju bort direkt OM du nu vill ha lite kontroll över vagnens prestanda själv också. M-paket...Tja, inte fel visserligen, men 150 tusen enkronor för en 330CiA E46 är ett klart överpris. Men visst, jag förstår att om allt känns rätt och du ändå vill handla så spelar pengarna kanske mindre roll.... vill man ha så får man betala, ibland överpris också ;) Jag skulle säga max 125 tusen...trots att den nu verkar vara kalasfin i övrigt osv osv.. Mvh Janne. |
|
|
Ja jag har snackat med honom, grymt trevlig kille. Som sagt så gick han med på att gå ner lite i pris till 150k o blocketförsäkring. ang den andra röda så är den långt ifrån så fin som denna tyvärr. Vilket I-lands problem :( att det ska vara så svårt att välja en bil :) Tacksam för era funderingar |
|
|
Skulle LÄTT ta den andra bilen i tråden för 20tkr rabatt och resor snyggare interiör. Skulle även ta tåget till Smygehuk om så krävdes (bor i Norra Norrland...). E46Ci M-pkt och Imolaröd är ju väldigt läckert, det håller jag med om. =) |
|
| Vill inte ha automat, om ja nu köper en automat så blir det just den med BBS fälgarna, andra jag är intresserad av är manuella. | |
|
Mitt tips är att vänta så du hittar en bil som du verkligen vill ha, den som väntar på något gott... |
|
|
Martin_M det är nog det jag kommer att göra, mailade han med BBS 330 o sa att jag avvaktar nån vecka, så får vi se om nån annan dyker upp med manuell låda. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.