|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tror ni? kan miltalet stämma? är lite halvsugen.. | |
| en grej jag bara tänkte på.. borde itne 323 ha fetare utblås?? | |
|
Avgassystemet verkar inte vara original, ser ut som en 316-320 spuff. Sen har jag lite svårt att tro på km talet... Bilen är trots allt 13 år gammal. Annars ser den väldigt fin ut. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
323 e36 har bara enkelpuffra orginal :) // Erik |
|
|
Avgaset är inte original, ska vara två pipor. Se bara på uttaget i stötfångaren, han verkar ha fått på ett avgas (eller i allra fall sista delen) från 318 eller 320. Sedan undrar jag hur många Leif som kör runt med klarglasstrålkastare och öppet insug? Vem är det som haft bilen egentligen (hans artonårige son månne?) Eftersom bilen är svensksåld kan du kolla miltalet genom att dra ut alla besiktningsprotokoll och kolla miltalet där. Du kan också ringa de verkstäder som servat bilen. ______________________________ //Lövet |
|
|
Heinz verkar ha bättre koll på just 323 än jag. Det ska bara vara ett rör original, se Länk Länk Verkar alltså bara som att bakkjolen inte passar till modellen. ______________________________ //Lövet |
|
|
Tack för svar! Det sitter m3 paket runt om. om m3 har dubbla pipor så därför ser det tomt ut. Jag blev också lite fundersam när det är eftermarknads styling på. |
|
|
Hade själv en 323 och den var helt original så Avgassystemet ser ut så !! kolla Länk |
|
| Oj den var redan borta. | |
|
Vad betyder detta? tycker det värkar lite mysko? "Senaste EU-regbevis del 1: Nytt EU-regbevis del 1 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Senaste EU-regbevis del 2: Nytt EU-regbevis del 2 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt." Fordonsstatus: I trafik (2000-05-16) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej Antal ägare: 1 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: 556559-5401 I trafik första gången i Sverige: 2000-05-16 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2009-10-01 - 2010-02-28 Senast godkända besiktning: 2009-03-24 Vägmätarställning: 246608 |
|
| Det betyder precis det som står. Bilen har inte fått något nytt regbevis utfärdat sen dom nya EU-bevisen kom. Den har alltså regpapper av gamla modellen som är giltiga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.