AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.758

Letar bil .. varför knappt någon e46 330 touring senare än -02 ute?

Sida 2 av 2
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Ja, det funkade för honom! Han var artig i sina prutmail och skrev att han inte kunde skaka fram mer pengar och om det var intressant kunde de höra av sig.
Han fick mail upp till sex veckor efter där de var villiga att gå ner ganska mycket.
Den adressen hos hotmail är upptagen! Skoja!
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Daniel.N> Jag kom ner på 175k för 325xi'n, med 7300 mil, en tidigare ägare och svensksålt. Fick varken skinn eller drag, men komfort, advantage och dynamic och lite annat smått och gott. Så med lite is i magen så :)
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Finns en röd e90 med m-pkt , en -06 som såg riktigt fin ut för 171k, förvisso 12000mil men såg välskött ut att döma av bilderna och annonsens utformning i övrigt. Nästan så man själv blev sugen.....

Dock ingen x-drive!
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Nu har jag kollat lite mer på blocket o man tar sig för pannan. Vilka hemska överpriser endel handlare vill ha för 330ci. Dessutom är de ofta import o det står inte i annonsen ens.
Ett ex. av många: Länk
J.B
Tittar man som bilköpare efter det dyraste då *s* ,,, du kan ju ta motsattsen på den här länken då ,,,,,, Länk

Det finns ju ett brett spant på alla bilars prisklasser ;-)

J.B

Länk
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Den har spanat in, bra pris helt klart. Det som är så förvånande är att det kan skilja så oerhört uppåt. Man undrar om dessa säljare har koll på prisbilden eller om de bara drar till med nått.
J.B
En bilfirma ligger ju alltid högre än privat , men då får man ju lite garantier och service på köpet oxå , men dom försöker väll som vem som hellst att få ut så mycket man kan för bilen ,,skulle inte du vilja ha ut så mycket det går för din egen om du skulle sälja den *s* vill i alla fall jag ,,

J.B

Länk
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Visst jag kan sätta ut min för 209 000kr o hoppas på att den blir såld. Jag erbjuder blocket försäkring oxå ;)

Allvarligt talat, alla vill få ut så mycket som möjligt för sin bil, men man får va realistisk.
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
dallev79: den du länkade till verkar ha blivit såld då annonsen är borta, den var kanske prisvärd trots allt!!! : ) Man brukar säga att det är billigt om det är värt mer!
Vilken bil var det dallev79 länkade till? Var det en orientblå 330ci -03?

denna? Länk
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Mejlade annonsören till bilen jag länkade till (annonsen är borta från blocket nu). Priset var fel i annonsen och den är såld. Så 209 000kr var fel pris, vet inte vad det riktiga priset var. För övrigt, så kommer E46 från 2001 för 200 000kr aldrig att vara prisvärd. Och den som mot all förmodan går o köper en E46 för 200lax kan se sig själv som lurad.
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Så du menar att om jag begär 200000 för min -02a och får det, så har jag lurat den personen? Eller är det helt plötsligt brottsligt att få bra betalt för sin bil?? ;) ;)

Fast det är klart, skulle ngn erbjudit mig 200papp så skulle det nog känts lite som att jag blåste den personen...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.