|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 328ci-00 med stora navigatorn. Om jag går in i "hemliga" menyn så finns det telematik inställningar där man kan stänga av/på nödupprigning vid olycka, och även ändra nödnummer. Nu står det ett tyskt nummer inställt. Jag har ingen telefån i bilen, fungerar den här funktionen ändå? Ska man ändra nödnummret till något svenskt nummer och vilket isåfall? | |
|
Utan telefon kan du aldrig ringa nånstans. Om det är detta så menar? FP |
|
| Det jag undrar är om det finns någon telefonmodul i bilen eftetersom jag kan göra inställningar för nödupprigning. Men jag har ingen telefonlur i bilen men det kan kanske finnas nån inbyggd modul ändå? | |
|
Lyssna på dina egna argument och tänk Ha de |
|
| Det är nog det nummer som blir aktivt om du eftermonterar original tele i bilen inget annat. | |
m3_kosova |
MatthiazW Hur går jag in i den "hemliga" menyn? Har det på min bil, både telefon och sån knapp i innerspegeln, det står SOS. Mvh BQ Mitrovica Po Qka Mendove |
|
Ok, då är det nog bara en funktion som är förberedd då... För att gå in i "hemliga" menyn går du till SET i huvudfönstret och sen sen håller inne MENU knappen i 10 sec så dyker ett nytt fönster upp där man kan se en del info och göra lite olika inställningar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.