|
|
|
|---|---|
|
Är jag den enda som inte får sökfunktionen att funka?? Jag vet inte vad det kallas, men den där knappen sitter till höger om förarstolen, som liksom ska blåsa upp ryggstödet. Svankstödet? Min sån knapp lyser inte och stolen är stenhård och jobbig att sitta i. Jag köpte bilen sån här och vet inte om det kanske ska vara så här.. Den inställningen kanske är extrautrustning? Jag har letat trasiga säkringar men inte hittat nåt | |
|
Kolla så att inte kontaktstycket under stolen hoppat loss. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jag har varit ute och känt på dom men det känns bra.. Ska jag testa att ta bort strömbytaren och mäta kanske? | |
|
Är stolarna utrustade med elvärme eller elinställning - och fungerar det? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Elvärme har dom. Den fungerar på förarstolen som den ska. Det är ju bara förarstolen som har den där inställningsknappen till svankstödet. Ingen elinställning |
|
| Sätesvärmen funkar bara i ryggen, men det spelar kanske ingen roll | |
Gemini__ |
Om det inte löser sig kanske dessa kan vara av intresse: Länk |
| dom såg ju fina ut.. | |
|
Jag har svankstöd i båda stolarna 1:prova att byta knappen 2:plocka lös bakstycket så ser du vad som kan vara fel eller tvångskör stödet till ett annat läge |
|
|
Knappen försökte jag få loss men lyckades inte, är det bara att dra/bända rakt upp? Jag plockade loss bakstycket men såg inget speciellt.. Såg inte ens var motorn satt till svankstödet. Är det den lilla mojängen till höger eller? |
|
| Jag har mätt allting nu. Det är kortslutning i knappen. | |
| kul att haöra att du har löst problemet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.