|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
STi |
Tänkte starta en tråd där folk får tipsa oss andra om härliga låtar man kan lyssna på i bilen. Så vet ni om några härliga låtar så bara skriv, börjar ju närma sig säsong nu. Så vore fint med lite ny musik :) |
| Depeche Mode - Behind The Wheel Länk | |
|
Kraftwerk - Autobahn Länk Auf deutch förstås! |
|
| Allt som Volbeat har gjort! | |
STi |
Opus Feat. Jerry - Live Is Life (2008 Version) |
| Yello - The Race | |
|
Tung gung George Thorogood på fullt |
|
|
Rock: Har inte lyssnat på hela Kings of Leons senaste skiva men väldigt bra hittils Idag körde jag snudd på högsta volym med Akon och låten Birthmark i bilen på väg till jobbet och sjöng med som en idiot :) |
|
|
Guano Apes: "Open your eyes" Bifogar klipp på låten tillsammans med en mycket passande video ;) Länk |
|
|
fel på länk! Länk |
|
|
Jag är inte duktig på att länka tydligen. Den här länken innehåller låten. (hoppas jag) Länk |
|
| Yello, eller nån skön tysk 90´s eurodance-hit! | |
| jag håller med Johisco! Allt med Kings of Leon passar sjukt bra i bilen!! | |
| Def Leppard - Women | |
| All möjlig techno och eurodisco funkar för mig | |
|
Länk Go svensk låt :D RAUBTIER - KAMPHUND |
|
STi |
All Ends - Apologize |
|
Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
Inte nytt men vad är verkligen nytt.. Länk Mums :-) |
|
jockejarny |
Hmmm hur klistrar man in video här? <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> |
jockejarny |
Ja så gjorde man inte men man kan klicka på länken så dunkar det. Gammal låt men sååå bra... och jag gillar egentligen inte rock ´n roll. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.