|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en M3 cab 1997 till salu med blåst motor, vad är kostnaden för en bra begagnad motor ? Tacksam för svar. Mvh Peter BMW CS #7097 | |
|
Jag antar att det är denna du snackar om? Länk Tänk på att en M3 motor behöver väldigt mycket press för att gå sönder. Så det lär inte ha varit mycket lugn körning med denna bil. För att hitta motor så kan du enklast kolla ebay. Men då brukar säljarna oftast inte lämna någon garanti etc. Så att hitta en m3 motor är en sak och att hitta en som är bra till priset samt fungerar bra är en annan femma. Lycka till... Återkommer om jag hittar någon motor till dig. |
|
|
Ja det är den bilen. Jag har anat att den levt ett livligt liv hittills, såg det som en möjlighet att kanske skaffa en M3 till ett hyfsat pris. Man vet ju inget om vxl-låda och bakaxel när det inte går att provåka. Har även Corvette C4 i åtanke,men den är bara 2 sitsig. stefan-batman: Tacksamt om du hör av dej, jag får tänka lite på saken, men det är lättare när man får mer kött på benen. Mvh Peter BMW CS #7097 |
|
|
Jag skulle aldrig köpa den.. De växer inte direkt av S50 motorer på marknaden och att hitta en i bra skick lär vara ännu svårare. |
|
|
Jag köper ingen kaross utan att veta om det finns motor att få tag i för rimlig kostnad. Tiden får utvisa vad som händer, har ingen panik att handla. Jag är tacksam för all info som kommer. Mvh Peter BMW CS #7097 |
|
|
Som sagt, störst chans är att titta på ebay.de. Där ligger de på ca 30-60' beroende på skick och miltal. M V H Stephan |
|
|
Hej. Vet om en motor som i Sverige som är till salu för strax över 30k. Men billigare är så är oftast svårt att hitta. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Har en frisk maskin liggande,skulle ha i mitt e21 projekt men tiden finns ej just nu... | |
| Her någon sett bilen ?om ja vad tyckte ni om den? skick osv. | |
|
Hazze du får gärna maila mig info om din motor inkl pris Hejs |
|
|
En motor på ebay. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.