|
|
|
|---|---|
|
Har fått fukt under mattan på passagerar sidan så själva inredningsmattan är fuktig hur får jag bort det??? | |
| Lagar rost/ hålet undertill där vattnet läcker in... Mattan går att vika upp så du kan se plåten// Mvh Viktor | |
|
finns ingen rost, var fin under på besiktningen. undrar om det kan rinna in från rutan som är nybytt??? |
|
J.B |
Vik upp mattan och lägg tidnings papper ,handuk eller något som suger upp vatten , sen kan du väll sätta in en cupe värmare som får gå ett tag så blir mattan torr . Sen kika efter läkaget ! .. J.B Länk |
| Jag har precis samma problem med min 328! Allt regn osv som borde stanna utanför bilen hamnar istället på golvet på passagerarsidan. Problemet i min 328 är antagligen fuktspärren i dörren, den kostar som tur är bara 167kr! Det är väldigt vanligt att den behöver bytas på E36 och E46. Fuktspärren är i samma material som ett liggunderlag ungefär=) BJ-bilservice i GBG tar ca 1000kr för att byta den inkl. material. | |
| På våran Z3 cabbe läckte de i framkanten precis efter där rutan "slutar", sen rann de ner på nått lurigt sätt och ner under mattan. lite nytt gummi där lyfta mattan tidningspapper, och sen skotork så var problemen lösta :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.