AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.027

Byta Nokia Telefonhållare E39?

Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Hej!

Köpte precis en E39 (Touring) 04 och där sitter en hållare till en Nokia telefon.
Själv har jag en HTC Cruise och undrar hur eller OM det ö.h.t går att bara byta hållaren så den passar min telefon istället. Isf var börjar jag leta efter en sådan?

Sladdar och allt är ju redan dragna så man tycker ju att det borde bara vara att byta ut hållaren.

Todde
Jo
31
Johan H
750iA-92
530iAT-03
Jag undrar ungefär samma sak, fast jag har en sony-ericsson t610-hållare i bilen. Telefonens batteri är stendött och jag tror inte jag vill köpa ett nytt till den gamla luren.
Någon som har bytt och vet vad en ny sån där adapter kostar?
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Till saken hör att jag har en telefon symbol i panelen, är min förberedd för någon slags telefon då?

Todde
Jo
31
Johan H
750iA-92
530iAT-03
Du menar den som sitter mellan stolarna eller? Om du har som jag har så är den s.k blåtandsförberedd. Dvs att du med ganska enkla medel får din bil att interagera med de flesta mobiler. Finns skrivet en hel del om detta på forumet. Sök på bluetooth så kommer det nog lösa sig. Står även bra i instruktionsböckerna hur man ska gå till väga.

Lycka till
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
Okeej.... låter ju mycket bättre!

Har en telefonknapp uppe på panelen till höger på panelen där man sköter allt som fläkt e.t.c.

Vad glad jag blir!

Tack så länge!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.