|
|
|
|---|---|
| skulle vara skoj ordna nån träff nån stans!!!! | |
|
Jag har en 325 cab Länk |
|
|
Oj, det finns nog rätt många. Var på en Z-träff i Jönköping för några år sedan. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
En BMW-cab är ju en entusiastbil, så de flesta finns kanske på forumet. BMW CS #5206 |
|
| Har en 330cab själv, utan en BMWcabbe så är sommaren inte värd hälften!! :) | |
| Yepp, sen söndags - en 323. | |
| Absolut. Här finns en till. | |
| Jag har en 325 -87 | |
|
Japp har en 325 -04.. snart till salu,,,men det tar emot att sälja den.. |
|
|
Har en här. Har ställt på den rätt nyligen och körde första svängen öppet idag. Det är svårt att hitta nåt bättre bilrelaterat :-) Niklas Fransosen |
|
|
En till som sover i garaget hemma i Sverige molle |
|
|
2 jättefina E30:or lurar hemma hos mig. En 325:a och en M3:a. Vita och granna! Dock så ligger snön fortfarande djup ute så premiärturen får vänta. /Mats |
|
|
En 330ci Cabrio Imola II med M-sportpaket II. Används varsamt och sparsamt även på vintern med hardtop. Igår blev den polerad och lackförseglad :) Härlig bil sommar som vinter (men bäst på sommaren). Wargen |
|
|
Har en 325da 08a svart med m-paket. bara ägt bilen i en vecka men helt klart det bästa jag haft. BMW FOR LIFE |
|
| Cab här, men 120d! Hade innan 330Ci | |
| 328 IM cab var det här.Blev ett par varv med polermaskinerna i veckan så nu är det dags att ge sig ut på vägarna. Känner ett allt mer växande hat mot grusvägen vi har de sista 100 metrarna fram till huset, hur sakta du än kör så yr det upp på den nyputsade pärlan... | |
|
Här är en till, stationerad i det soliga Skåne, 323 Ci Cab. Hardtoppen är av så det är bara njut,njut,njut. Blod räddar liv Bli Blodgivare Nu |
|
| e30 320 cab -89 här... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.