|
|
|
|---|---|
|
Fick ett problem när ja laddade på ett tomt batteri nyss. När jag la i backen vek vänster! backspegel ner sig samt att stolen bara går att köra upp, resten funkar. Jag undrar om man kan RESETA på nåt annat vis än att lyfta bort de förbannade baksätet igen för att ta bort plussen ? M.v.h. Nicke SALA | |
|
Att backspegeln rör sig beror nog på att du kommit åt knappen som väljer vänster eller höger spegel. Omknappen står i läge vänster spegel så är funktionen med sänkning av höger aktiverad. För att koppla bort batteriet och resetta bilen så tar du bort plastlocket som sitter vid fotutrymmet höger bak. Därunder sitter minuskabeln som du skruvar bort och har den frånkopplad i en kvart. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Ja e tämligen säker på att det inte är nått bakom detta lock på min bil Lasse, men ska iväg och besikta nu så ja får kolla lite senare Nicke |
|
|
Bakom täcklocket sitter en bult. tar du ur denna så lossnar hela plastkåpan som du tar väck och då skall du se kabelskon. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Stämmde precis som du sa !! De skumma är att sänk knappen på stolen höjer höger spegel inte stolen, slår man av bilen tar ur nyckeln då går stolen att sänka som vanligt !!?? Felsökning i helgen på nybesiktad bil utan anmärkning !!!! Tack Lasse ! M.v.h. Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.