AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.031

Vad kan min cab, 325 -94 vara värd?

Jo
87
Jonaslatt
325 cab -94
Vad kan denna va värd? Rost fri och lackad vintern mellan 07/08
Ny besiktad i dag och skattad!
Sätena är nu svart skinn i stället för gula.
nyligen bytt bakrutan i caben.
17800 mil, Fakta står på garaget.
Länk

Ett ungefär pris om man ska sälja den?
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
25-30 tusen kanske.
55-65k skulle nog jag gissa!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ja i det skicket så skall det nog inte vara några problem att få ut koffas siffror.
Rätt tid nu, lycka till!
Otroligt svårt att säga.
Hittar du en stylingstinn 20-åring som tycker den är skitcool så kan du säkert få uppåt 90. Men den killen finns nog inte här på AutoPower.
Ska du försöka kränga den till någon av oss originalidioter här så får du nog som sagt krypa ner till 30.

Bilen ser ju fräsch ut men jag skulle inte ens vilja ha den som vinteburk. Men det är ju JAG det.

///Micke
Min cabrio Länk
Kanske vore det mest fördelakigt att plocka bort det eftermonterade plasten och de eftermonterade lyktorna. Då skulle bilen säkerligen tilltala intressenterna.
Värderingstrådar är alltid lika kul!
Ingen bil är ju värd mer än vad en eventuell köpare är beredd att betala.

RR99:s inlägg visar ju med all önskvärd tydlighet att en stylad E36 med tygtak inte är att tänka på för just honom.

Håller för övrigt med när det gäller eftermonterade prylar - det finns inget värdehöjande i det. Snarare tvärtom.

/Magnus Oldberg
Bostongurkan: Länk
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Ta bort all plast o sätt på ett M3 paket istället så har du nog en mycket större grupp intressenter

Min bil
Länk
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Jag letar E36 cab för tillfället.
Men några plast paket eller taskiga krom lycktor vill jag inte ha!
M-Paket ska det vara eller original!

Tycker 45-55 är rimligt pris för en sådan utan massa japan plast.
Da
222
Daniel N
530D XDrive G31 -18
Håller med ovanstående. Såg att den låg ute på blocket nu, skulle du få begärt pris så är det bara att gratulera till en mycket god affär! För mig personligen som är allergisk mot allt vad eftermarknadsprylar heter skulle den vara värd ca 30 000:-. På den allmänna marknaden skulle jag gissa på ca 50-55000:-.
Men det är bara att hålla tummarna, det kanske dyker upp en 20åring som blir helt förälskad i bilen och bara måste ha den! Då blir priset helt plötsligt ganska sekundärt...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.