|
|
|
|---|---|
|
Tja! Är det någon här som vet var man kan köpa alpina stripes till sin beemer? Samt, nu till sommaren när jag får min "bruksbil". En Saab 900 Turbo, så kommer jag börja riva ner beemern och göra den iordning ordentligt. Därför vill jag ha albina stripesen att sätta dig efter omlackeringen. Tänkte om man kunde få några förslag på färg på beemern? Jag funderar på Dakar gul el lila candy. Några förslag? Vägen till lycka har 3 bokstäver. BMW!! | |
|
Hör med Jarls i kungshult utanför helsingborg. MVH Pelle cs4605 |
|
|
Dakkar gul med Alpina Stripes blir nog inte snyggt. Mork gron, typ ormbunksgron ar ett tips. Finns ju manga snygga bla nyanser, Topaz, Mauritius, Avus, Estoril. Mr C |
|
|
Bostongrönmetallic eller Mauritziusblåmetallic, båda med guldfärgade Alpina-stripes är guld värt. Dock svårt att säga vilken färg de silverfärgade passar på. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Hmmm, mörk grön låter som nått jag skulle gilla isf. med gula stripes? Vägen till lycka har 3 bokstäver. BMW!! |
|
|
Strunta i Alpine stripes, är mitt förslag, de var kanske snygga på 80 talet, men känns väldigt passe idag. Enda gången jag kan tänka mig stripes är på en helt "orginal" Alpina bil från denna tiden, då skall de sitta där. Alecci, silverstripes skulle väl inte sitta helt fel på en Svart eller röd bil. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik M: Silverstripes är inte fel på någon bil, såvitt jag vet, det är bara det att åtminstone på en svart bil så tror jag att guldstripes är snyggare. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
| såg en vit E39 Alpina i Japan. Otroligt läcker med fälgar guldstripes och spoilers. | |
| Alla auktoriserade BMW handlare har Alpina's delar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.