|
|
|
|---|---|
|
Fläkten i bilen dog för några dagar sedan i samband med att jag skulle köra med AC´n. Har kollat säkringar och kollat andra inlägg men inte hittat något matnyttigt. Fläkten är helt död, funkar inte ens på 4:an vilket den skulle göra om det var fläktmotståndet. Behöver hjälp och uppslag. Mvh Jesper | |
| Enligt många här på forumet, behöver ett havererat fläktmotstånd inte innebära att fläkten fungerar delvis. Vissa beskriver, precis som du, att fläkten varit heldöd och att ett byte av motståndet varit lösningen. | |
|
Ok! Finns det någon bild på det där motståndet så man vet vad man letar efter. Nån skrev att det var dålig kontakt, så man kan ju kolla det innan man köper nytt. Det skulle sitta bakom stereon typ på vänster sida om mitt-konsollen, eller är jag ute och cycklar? /J |
|
|
Nu vet jag inte riktigt hur de ser ut i Z3an men i min E36a ser det ut så här: Länk |
|
| Tack för goda förslag! Problemet är dock ur världen. När jag böt säkringen till elbackspeglarna hoppade även fläkten igång. Märkligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.