|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag behöver lite hjälp. Behöver två nya sommardäck till min 320i E36. Har 205/60R15 95H nu. Köper gärna från Dackonline.se, men jag vet inte vilka jag borde köpa. Jag vill inte ha de allra billigaste, men heller inte de dyraste. Tack på förhand. | |
| Michelin Energy Saver däck verkar rulla väldigt lätt. Vet inte hur de förhåller sig prismässigt, men dessa är med största sannolikhet ett förträffligt val. | |
|
De påstås rulla lätt, det stämmer iof inte i verkligheten, men strunt samma, Michelinanhängare hävdar alltid Michelins förträfflighet Vettiga däck till ok pris, är bl.a Kumho |
|
| Michelin var i dyraste laget för mig. Får jag ett par vettiga däck för 5-700 kr/st? Någon som köpt däck från Däckonline nyligen? | |
| Skulle rekommendera Hankook Ventus, bra däck till ett ok pris. Funkar perfekt på mina 20".. Vet dock inte hur dyra dom är till den dimension du ska ha | |
| Senaste däckköpet bestämde jag mig för att testa Hankook K105 Ventus Prime. Finns inget att klaga på, de rullar hyfsat tyst, spårar inte och har bra vägegenskaper enligt mig. Kan väl påstå att de var ett lyft jämfört med Dunlop däcken som kom monterade ifrån fabrik. | |
|
Hankook K105 Ventus är helt ok, lång hållbarhet. Pain is temporary - Pride is forever |
|
| Är det så du vill definiera bra däck Exilim? Lång hållbarhet? Så våtgrepp, torrgrepp, bromssträckor osv är mindre viktigt, bara de håller länge? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.