|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har hittat en 530 -93 och jag undrar eftersom det är första årsmodellen, är det några speciella fel med just den ? Det är en aut. och har gått ca. 24000 mil. Det är även öppet luftfilter på den, har någon gång hört att det inte är bra på v8:an. stämmer det ? Tacksam för svar ! | |
| Nå´n rättar mig nog om jag har fel men jag tror motorn gjorde premiär -92 fast då i Tyskland? Men visst - åtminstone är det ju en tidig årsmodell, om inte den första. Öppet filter är väl inte "bra" på någon motor. . . . Jag hade en manuell i 4,5 år & jag älskade att köra den. En 530 i hyggligt skick ger mycket bil för pengarna idag. /// Daniel | |
|
har en 530i -93 manuell, den har gått 22000 mil, har varit mycket nöjd med den, men på senare tid har det börjat bli lite problem , lyftarna har börjat att klydda, , har fått byta kat, , annars en mycket härlig bil att köra, bra drag, tyst, relativt drar den lite, om man kör snällt. lycka till. flipp |
|
Conan999 |
Fanns mellan 92-92 med V8. Skön bil, jag hade en välvårdad -94 för några år sen. Man åker jätteskönt i den dessutom hade jag i stort sett inga problem med min. Försök att ett välskött ex. Tyckte dock att bilen drar rätt mkt Conan999 |
|
530 E34 fanns mellan -93 och -96! ///Micke Min cabrio Länk |
|
Conan999 |
Micke: sorry jag skrev visst lite fel där, hade inte vaknat Conan999 |
Scheckheft |
produktion mellan 5/92 och 6/96 (touring) Mvh Scheckheft Aus dem All betrachtet ist die Erde Weiß und Blau, das kann kein Zufall sein! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.