|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
oFFkeFF Det kan nog stämma för jag har 18" och vill minnas att det är 9" fälgar. Men somsagt det är jag som läst helt fel så hela den diskusionen ang bakhjulen är ointressant i detta fall då det satt precis rätt däck bak. Dock blir det samma tänk på framhjulen men med omvända förhållande än jag skrivit tidigare. |
|
|
demax : Tror du inte fiffel med mätarställningar förekommer i Sverige? Varför tror många att fiffel förkommer BARA i Tyskland? Kan garantera dej att skenet bedrar. Sveriges (svensk sålda) bilar är inte oskyldiga. Du som köper en bil med så pass få mil på mätaren skall du helt enkelt gå på magkänsla och helst fler än 2 ögon när du tittar på bil. /KristianT |
|
|
Tror givetvis inte att svensksålda bilar är immuna mot fiffel. Fördelen med att bilen är svensksåld är att man efter första besiktningen kan följa bilens mätarställning under varje år som går då den av besiktningsmannen antecknas och registreras i cbr. // Stefan |
|
|
Hej, Jag var och tittade på bilen igår igen med ägaren denna gång. Nu gick den mycket bättre. Inga vibrationer kvar (berodde säkert på att den stått hela vintern) samt att SMG lådan växlade bra nu utan blinkningar. Dock ska jag titta på en annan först på eftermiddagen idag innan jag bestämmer mig. Säljaren på den med SMG har accepterat att sänka priset med minst 10% vid köp. Nu börjar det närma sig en M3 cab .. |
|
|
BMW528M: Spännande, hoppas du hittar en fin bil, och du kommer inte bli besviken på M3:an, det är en underbar bil. /Micke Länk |
|
|
Nu har jag äntligen hittat en M3 som känns rätt. Det blev "Jecaka" Jesper här på forumet. Jag har idag lagt handpenning och bör kunna hämta den på tisdag/onsdag! Äntligen! |
|
|
Det ska kännas rätt och man ska gå på magkänsla, det verkar du ha gjort! Stort grattis till en grym adrenalinmaskin och välkommen in i M3-klubben! =) // Stefan |
|
|
Tack Stefan! Jag har verkligen gått på magkänsla. De jag tittat på innan har varit fina men ändå inte känts rätt. Kan inte sätta fingret på vad det var. Den jag tittade på idag kändes så rätt på alla sätt. Ingen tvekan alls. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.