AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.342

Någon med erfarenhet av Salus Ansvar

Någon som har haft med dom o göra?? Fick erbjudande av dom på 4200/år för en halvförsäkring. BMW originalförsäkring ska ha 7000/år. Vad tycker ni, vilken borde man ta? Grejen med BMW är att dom betalar ut 120% av marknadspriset vid inlösen
al
158
alfi
325im-89 TURBO
325 cab-87
Salus ansvar är billiga men, händer det något så går det inte att få tag i någon. Fick en skada på min bil, Tog mig som jobbar 7-4 en vecka innan jag fick tag på någon. telefonköerna var så sjukt långa så min middag på en timme inte räckte för att nå igenom köerna.
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
Har oxå salus på en bil, har dock aldrig behövt begära ersättning av dom, men ja har dock krockat emd den bilen, ringde en gång, inga köer eller nått sånt, o en trevlig kille hjälpte mig att göra skadeanmälan, nu väntar ja bara på att motparten skall lämna in bilen på rep.

mvh Erik

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

(ärligt stulen av Jesperado)
Bara bra erfarenheter av Salus Ansvar. Billiga premier, snabbt agerande vid skada och verkligen inte några väntetider.
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Dom är kanon.
Billiga o mycket bra o göra med när det händer något!
Super tycker jag!
al
158
alfi
325im-89 TURBO
325 cab-87
Kan väl till lägga att det var på vintertid jag sökte dem om det nu kan ha något med deras skadebelastning att göra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.