|
|
|
|---|---|
| Någon som har haft med dom o göra?? Fick erbjudande av dom på 4200/år för en halvförsäkring. BMW originalförsäkring ska ha 7000/år. Vad tycker ni, vilken borde man ta? Grejen med BMW är att dom betalar ut 120% av marknadspriset vid inlösen | |
| Salus ansvar är billiga men, händer det något så går det inte att få tag i någon. Fick en skada på min bil, Tog mig som jobbar 7-4 en vecka innan jag fick tag på någon. telefonköerna var så sjukt långa så min middag på en timme inte räckte för att nå igenom köerna. | |
|
Har oxå salus på en bil, har dock aldrig behövt begära ersättning av dom, men ja har dock krockat emd den bilen, ringde en gång, inga köer eller nått sånt, o en trevlig kille hjälpte mig att göra skadeanmälan, nu väntar ja bara på att motparten skall lämna in bilen på rep. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Bara bra erfarenheter av Salus Ansvar. Billiga premier, snabbt agerande vid skada och verkligen inte några väntetider. | |
|
Dom är kanon. Billiga o mycket bra o göra med när det händer något! Super tycker jag! |
|
| Kan väl till lägga att det var på vintertid jag sökte dem om det nu kan ha något med deras skadebelastning att göra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.