|
|
|
|---|---|
|
Hej har en M3 e46 som jag snart ska regga in, och tänkte då regga in den med halogen lampor.... Kan man helt sonika byta hela strålkastaren och fungerar ljuset då som det ska?? | |
|
Varför ska du göra så? // Daniel |
|
|
Undrar samma, varför ska du göra det? Har du bixenon så tror jag du får felmeddelanden, annars tror jag inte det skulle påverka så mkt.. Diesel-räsern /Rickard |
|
| Jag skall regbes bilen, en USAimport och vill inte ha xenon på regbes eftersom det krävs strålkastarspolning, känns som det är lättare att tillfälligt smälla ditt ett par halogen från en annan E46, hur funkar kablarna med tanke på bytet?? | |
|
Nackdelen med att göra så är att du aldrig komma ha en laglig bil i sverige och varje år du ska besiktiga så kan de hända att du får nedslag på xenonljusen om spolningen saknas.. (om du nu räknar med att montera tbax xenonljusen vill säga). Dessutom måste du koda om/byta ljusmodulen eftersom man inte får ha orange sken framåt som blinkersen gör, för visst har du konstant ljus från blinkersen? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Min E46 325i var USA import, xenonkonverterad och utan spolning... gick hur bra som helst igenom besiktningen. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Det krävs inte strålkastarspolare för USA import ______________________________ //Lövet |
|
| Anslutningen är inga problem. Jag har en höger strålkastare liggande om du vill ha ;) | |
| Du behöver INTE strålkastarspolning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.