|
|
|
|---|---|
jonaz_ |
har en vit 525:a och tänkte hotta till den lite. många svarta E34:or har underdelen(trösklarna och nederdelen på kofångarna)typ silverlackade. kan man göra likadant på en vit bil med nån annan färg? nån som vet nån färg som kan bli snyggt eller har nån bild på en sån så skulle jag bli väldigt glad! |
|
Då måste du mena M5:orna de har kjolarna lackade i silver, pröva lacka i någon ljusblå metallic det e ganska snyggt *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
markus00 |
Jag har också en 525 fast den ljusblåa (kommer inte ihåg exakt vad färgen heter) som jag funderar att sätta på ett m5 kjolpaket. Vilken fär tror ni hade passat längst ner?? |
|
dom lite nyare m5:orna då menar ja 92b å framåt hade silverlackade kjolar å frontspoiler å bakspoiler, dom gammla hade lackat i bilens färg beror väl kanske på va kunden beställt, har du däremot ett Nurgbûrgring paket (blev standard 95) så har du en hel den andra grejor men dom har oxå lackat kjolpaket i just silver...så vill man att bilen ska se lite nyare ut så lacka i silver då =) Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra *speciellt på halvny asfalt* =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.