|
|
|
|---|---|
|
Länk hur ligger den i pris tycker ni? mvh anders | |
|
"All utrustning", den har inte ens vanliga komfortstolar! Utan en specifikation på vilken utrustning den har är det meningslöst att göra en värdering. Jag skulle ALDRIG köpa en 7:a utan komfortstolar! Att påstå att man bytt t.ex. vattenpump, generator och luftmassemätare bara för att man vill ha den i nyskick är inte trovärdigt! Jag undrar hur många mil den har gått. Leta vidare! |
|
|
de står: all utrustning som en 7a ska ha... som han tycker en 7a ska ha. han lär ju inte bytt alla dom delarna för å få bilen i nysick.. skulle tro han syftar mer på rutan å liknande.. |
|
|
Visst kan man skriva att bilen har all utrustning en 7;a bör ha och själv lägga ribban vid "endast standardutrustnig". Köp den om den passar dig. För mig och de flesta presumtiva spekulanter är den iskall! |
|
| Jag kan bara instämma med steaman. Min uppfattning är att du ska köpa en liter tålamod och invänta ett bättre objekt. Glöm inte att det är köparens marknad :) | |
| visst vill man ha så mkt utrustning som möjligt.. men nu gäller de detta objektet å jag undrar hur ni tycker den ligger i pris. tycker den funkar alldeles utmärkt som bruksbil!! | |
|
Men är det så svårt att förstå att en värdering av en E65a bara kan göras med kunskap om optionslistan |
|
| De är nog en snik utrustad bil kanske? | |
| jag frågar fortfarande inte om den är rätt utrustad utan om ni tycker priset ligger rätt. men visst, kan fråga om listan på utrustning. | |
| Den ska ner 25000:-,det finns en 04 på byt bil för 219000:- | |
| tack för ett svar jag ville ha "WAN":) | |
|
Varför dessa små V8:er? Ha kostnad för V8 och få prestanda som en 730. Det finns ju 745 -02 från 155.000 kr och uppåt, med komfortstolar... Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
| Håller med,för dessa pengar får man en fin 745:a. Köp absolut ingen 7:a utan komfortstolar. | |
| Oavsätt om du ska köra köra 5,7,X-serie måste det vara komfortstolar. Helt underbart. Förövrigt är även ventilation skönt på sommaren och tro det eller ej även massagefunktionen vid längre körning. | |
| ja jag kan intyga att dessa stolar är bra.Länk | |
|
Svårt å se hur stolarna ser ut på den bilden WAN..! |
|
| ja jag håller med dig jävligt svårt. | |
| Länk | |
|
Obs! Du kan inte jämföra skicket på denna bilen med någon utav dom billigare, jämför gärna. haha älskar kommentaren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.