|
|
|
|---|---|
|
Har en 750 -88 som jag köpte ganska spontant. Tycker at det är en av de fetaste bilar man kan ha. Grym på alla sätt med den där genuina BMW-känslan. Har dock lite problem med den, vibrerande motor (tomgång) och knackande ljud. Antagligen ett ganska dåligt köp, läcker olja också. Men jag vill ändå fixa i ordning den. Tänkte höra om det är någon här på forumet som skulle kunna komma och titta på den och kanske hjälpa mig lite (för en rimlig timpenning). Är det nån som har förbarmande för en sarjad 750 och som bor tillräckligt nära/eller i Göteborg, och som vill tjäna en slant nån solig eftermiddag så hojta till. Kankse lite konstigt inlägg, men det är helt setriöst menat. MVH Tengen | |
|
Jag bor inte så långt bort, jag skickar ett pm. Dessutom är problem alltid intressant, så det blir på nöjeskontot isåfall. /Mats J |
|
|
Okaj! Schysst! Man vill ju se till att den sköts ordentligt även om den har gått långt och hårt innan.. Hyffsat nyinflyttad i Göteborg så jag har inga motorkunniga kompisar å farsan bor i Värmland... ;) Tengen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.