|
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte äntligen bli BMW-ägare igen. Har siktat in mig på en 530 (med 258hk) eller en 330 (samma motor). Då jag är över 190cm tror jag att 5:an passar bäst (med familj och allt). Har sett en 530 som säljs från Frontbilar i Göteborg en längre tid. Länk Är det någon som känner till bilen, firman, mm? Tacksam för goda råd. | |
|
Aldrig hört talas om firman vilket är bra på ett sätt eftersom det då i alla fall inte är något negativt som cirkulerar. No news is good news. Med tanke på att de är auktoriserade Citroen handlare så borde de vara någorlunda seriösa att ha och göra med. ______________________________ //Lövet |
|
|
Frontbilar har 2 anläggningar och är Göteborg största Citroen- och Hyundai handlare så det borgar ju för ett tryggt köp. 530n i fråga tittade jag på för några veckor sedan i samband att en bekant var intresserad. Jag upplevde den som väldigt fräsch och välskött. Däremot fanns det repor på främre sidorutorna troligen till följd av för hårdhänt isskrapning? vilket gjorde att min bekant backade ur. Enligt uppgift från försäljaren skulle dock bilen inte vara vinterkörd, och tidigare ägd av Frontbilars försäjningschef eller liknande. BMW CS #5139 |
|
|
Lite roligt att försäljningschefen för Citroen kör runt i en BMW... :) Tack för era svar Vad tror ni om priset? Kan man inte få ner det ytterligare? Ha det så bra |
|
| Det är vel ett skapligt pris med tanke på milen. Men känns som att den är rätt basic i utrustningen.Personligen är jag ju en stor förespråkare av E60:s komfortstolar.Vicket jag tycker är ett måste i en 530. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.