|
|
|
|---|---|
|
Jag har TV funktionen inbyggd och den söker efter analoga kanaler som dock inte finns längre. Jag undrar om man på något enkelt sätt kan köpa till någon modul som gör det möjligt att ställa in de fria digitala marksända kanalerna? Mvh Mats | |
|
Jag kör med denna......det e bara plug n´play! Länk |
|
|
OK tack, har för mig att jag sett något billigare. |
|
|
Den jag länkade till är splitterny... jag betalade 666 euro för 2 år sedan för en splitterny.. finns ju även beg på Ebay till lägre pris! |
|
| Vad sitter det för generation i en M3 -2001:a? MK1? Mk2? | |
|
Wow, så man kan få tilbaks TV? Måste man abbonera på non slags kort eller? ---------------------------- HARTGE M3 2003 (H30) Länk |
|
|
Organ: MK3 Morten M: du får in de kanaler som ligger okodade i det digitala marknätet, samma som du skulle få in på din TV med en DVB-T mottagare. Bianca som har denna kan säker lista en del kanaler...Tror det är fler än de man kunde få in på den analoga tiden. När det gäller boxen så är det bara att koppla loss kablarna från den gamla och plugga in i den nya. Det finns också uppgraderade antenner eller antennförstärkare som ska ge en bättre bild. Behovet av dessa beror nog lite på var du bor... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.