|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag satt mig i en jobbig situation. I garaget i mitt bostadshus står en Z8 alldeles bredvid min plats och den är såklart avställd på vintern men nu när vårsolen är framme så har ägaren såklart varit ute och kört lite med den. Så när jag körde ur min kompis bil som stod på min plats så körde jag som vanligt (van med mycket plats då Z8 stått slickad mot väggen) och träffade då på sidan av Z8:ans front med min dragkrok. Fick panik och innan jag slutat hyperventilera hoppade kompisen ur och repade sidan av Z8:an med sin nyckel och sparkade sönder en ruta så det skulle se ut som en vandalisering. Skällde ut kompisen, men nu var det redan gjort så vi åkte fort därifrån. Ingen såg mig men jag har nu grymt dåligt samvete. Ska jag berätta för ägaren eller ska jag hoppas att jag klarar mig ur detta genom att hålla tyst? Blir ju svindyrt för mig att betala och känns onödigt att slösa pengar på detta när man kan använda dem bättre på Stureplan! Mvh Johan | |
|
April, april? Power is FUN without Control www.geronimoagency.com |
|
|
Ganska löjligt med dessa aprilskämt... |
|
|
Vem är stureplan är det ett ställe för folk i fjollträsk Hehehehehehe på tal om Aprilskämt |
|
| Gick faktiskt på den! Men så sa läkaren att jag hade hjärnbrist när jag lämnade blod idag vilket borde ses som en ursäkt... | |
|
Första stycket var trovärdigt sen gick det utför... |
|
| Heltsonika: Det var inte järnbrist som doktorn påpekade att du hade? För var det verkligen Hjärnbrist tycker jag nog lite synd om dej :P | |
|
Hade du inte överdrivit så..... M3 E30Länk |
|
| lite kul var de tycker iaf.. speciellt när man började läsa o inte tänkte på att det var 1 april igår. | |
| racing-jimpa: Självklart menade hon järnbrist i blodet. Lät bara så kul när hon sa det så jag var tvungen att fråga ;) | |
|
För mig så ska aprilskämt vara av den karaktär att man först tycker det är lite korkat, sen mycket korkat, sen ska man inse att det var är aprilskämt. Eftersom första personen skrev "april" vilket var väntat, var tanken att jag kan lika gärna "avslöja det" för dom som glömt vilken dag det är, i slutet av inlägget. Sen så siktade jag såklart på att överdriva, jag vill ju inte ha en hattråd mot mig själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.