|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk! Skulle bara varna för denna bilen. Är till salu i powerbörsen. En vän ägde den för ca 1år sedan. Slog precis om till 26000 mil vid försäljning. Nu har mätarställning ändrats till ca 16000mil. Den var väldigt fin tidigare å de mesta i slitagedelar utbytta. Men å bli lurad på över 10000mil är för mycket. Bifogar här en bild på hur den såg ut tidigare. Reg hxz898. Mvh Gonnar | |
| Tråkigt att dom ska hålla på och ändra, men tack för upplysningen! | |
| Ja det är konstigt att alla bilar om är 15 år gamla bara gått 14-16.000 mil, och det är nästan alltid 14-16.000 mil..... Många BMW's brukar ju ha gått långt då de körs av personer som gillar att köra! | |
| kolla bara på volvo 850 t.ex. de flesta av dem har gått bra mkt längre än många bmws av samma årsmodell. | |
|
167000 km på 16 år. Hello?!? Jag hatar mätarfifflare! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Japp, det är den bilen. Bilen hade andra fälgar tidigare och fullstämplad servicebok till 25900mil. Finns bild på min sida. Mvh Gonnar |
|
|
Såg bilen i verklighet i dag, förresten. Bor i samma område som bilden är tagen. Såg inte så överdrivet fräsch ut. Följde efter den en bit, av en ren tillfällighet. Visste inte att den var till salu, men den "fastnade" eftersom den påminde om min gamla E36... samma färg och fälgar. Min var dock 318is och ser fortfarande bättre ut, såg den idag också. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Senaste besiktningen, 2008-10-15 hade den gått 16.033 mil Vid annonstillfället, 2009-03-26 hade den gått 16.700 mil Dvs totalt ca 700 mil på 5 mån. Om den nu körts lika frekvent under hela sin livstid blir den verkliga mätarställningen ca 26880 mil, vid annonstillfället. Bara lite lek med siffrorna....:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.