|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar vad det är för givare som sitter på höger sida av kylaren (nästan längst upp)? någon gissade på en givare till ac systemet. nu är det så att jag undrar om denna givaren går att använda till en elfläckt som jag nu har monterat i bilen? det är en trepolig givare och hur ska den kopplas in (om det nu är en sådan temp givare man kan använda till fläckten?) tacksam för svar då besiktningen börjar närma sig med stormsteg mvh//Thomas Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! | |
| Det är givaren till AC-fläkten som sitter där. | |
|
Tack kane vet någon om den kan kopplas till en kylfläckt? och isåfall hur skall den kopplas in? kontakten är tre polig mvh |
|
| Orginal är det kopplat så att på stift 3 "jordar" över 99 graderC och drar högfartsrelät och på stift 2 "jordar" över 91 graderC och drar normalfartsrelät. Stift 1 är jord. | |
|
tackar makeba det var precis det här jag ville höra. tackar så hemskt mycket för snabba svar, nu ska jag koppla in givaren till fläckten på högfart tänkte jag (stift 3) mvh//Thomas Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.