|
|
|
|---|---|
|
Hallå Nu har man blivit en första gångs ägare av en X5a 4,4 -02 svensksåld som bara har gått 6400mil :) Jag var länge inne på en Cadillac SRX V8 men fick förnuftet till baka. Jag hade lite funderingar på att sätta dit sidsteps då jag inte har några. Är det någon som har gjort det eller någon som vet om man behöver ta bort dom befintliga eller bygger man över dom befintliga små som sitter där i dag, och behöver man borra hål i plåten i sparklådorna för att få dit dom nya? | |
|
Kom på att det finns ETK på nätet, klart man ska ta bort dom gamla innan, vet inte vad jag tänkte på. Men frågan kvarstår om man måste borra i sparklådorna? |
|
|
Kostar 7600.- för BMW orginal och inte svåra att montera. Sidesteps skärmkanter + monteringssats Bara att ta bort dom gamla och skruva dit dom nya. Resultatet blir lysande... // Anders |
|
|
vet du om man kan skruva i dom befintliga hålen där dom sitter i dag? |
|
|
Ja! Bara att ta bort dom gamla små i plast och skruva dit dom nya. Alla skruvar och klipps som behövs följer med. Lite trixit med skärmkanterna mot fotstegen men inte svårt. // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.