|
|
|
|---|---|
|
Jag vet och har sett någonstans här hur man gör om LKM-modulen vid xenonmontage , för att lura ljuskontrollens varningar. Men jag kan inte finna detta mek-tips någonstans, har letat med lykta men ej funnit det gamla tipset någonstans. Nån som kanske vet var det tagit vägen??? Tacksam för vägledning . /Mats | |
|
Vissa bilmodeller är utrustade med ett varningssystem för trasig glödlampa. Vissa av dessa varningssystem tror att glödlampan är trasig eftersom diodlampan använder så lite ström. Detta går att koppla förbi (t.ex. med 1205 som du hittar under ”tillbehör”). Så kolla på diodhuset.se BMW-Ligan |
|
|
Visst känner jag till det där med motstånd, men det som jag sökte var ett gammalt mektips om hur det gick att bygla i LKM-modulen för att gå förbi glödtrådsvakten. Det är några år sedan jag läste detta tips, och jag tänkte försöka hitta det igen eftersom jag ska sätta igång gammelbilen igen. Något upphottad med lite skinn, xenon och lite annat lull-lull. Jag blev ju tvungen att skaffa en Range Rover eftersom bmw'n inte höll att ha en stor boggievagn med en Corvette bakom beemern:-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.