|
|
|
|---|---|
Bayer_Aleks |
Tja! Som rubriken lyder gubbar o tjejer....vad har man för ET (inpressning) på en E91 -09? Är det ET22? Minns inte vad jag hade på mina Schnitzer fälgar och behöver hjälp med svar. Är det någon som har förslag på fälgar till nya E91? Vill få tag på M5 fälgarna, vet någon vart dem säljer detta förutom blocket? Mvh Aleks |
|
8JX19 ET:37 fram 9JX19 ET:39 bak |
|
|
Nej nej nej köp INTE ET39... Satsa på iallafall ET30 bak och ET30-35 fram. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
De mått som jag redovisat är BMW original 19 tum, inget annat. |
|
|
Ja och dom är "alla" överens om att dom sitter för långt in så det är ju inte mycket att "redovisa" :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Bayer_Aleks |
Mailade till en som har 19" Bayern fälgar och den "offset"/ET som han har säger han passar perfekt men den är 40 och 45! Är inte det aningen för mycket? |
|
Länk 19" original. ET 37 och ET39. |
|
Bayer_Aleks |
Jasså du fick sålt den? :) Men det skiljer en del till ET 40 och ET45! Får man på dessa i 19 tum eller ska man behöva med spacers och skit? Vet nån helt 100? |
|
NiKeMaN. mitt svar var till trådskaparen för att han skulle få en referens. Nu vet han vad som är original och att varje förändring är i antal millimeter längre ut eller in. Bayer_aleks: man behöver veta fälgbredd och ET för att bedömma hur det blir. Spontant låter det som fälgar till en E46 som kommer att sitta längre in i hjulhusen. |
|
|
Bayer, Menar du mig så nej, den är inte såld. Behåller den ett tag till. |
|
Bayer_Aleks |
Jag ska ha 19 tums fälgar, 19x8,5 fram med 235/35/19 och 19x9,5 bak med 265 alt 275/30/19 till bakdäck. Det borde väl vara en offset/ET på ca 30-35 för fälgarna? |
| kring 35 borde funka bra. | |
|
Här kan du se en bil med 19´´ på : Länk 19x8.5 et40 fronts 19x9.5 et30 rears |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.