|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, vilken år och månad introducerades DRL, Varselljus med endast Corona-ringarna lysandes? Och det är E90 jag frågar om! | |
| I samband med faceliften. Tror det var April 2008 ? | |
|
Men faceliften kom väl med introduktionen av årsmodell 2009, i september! |
|
| Ok, du har säkert rätt. Jag läste artiklar om faceliftade E90/91 i april/maj 2008. Men kanske produktionen startade i september. | |
|
Är du fortfarande säker på att Varselljus introducerades med faceliften? |
|
| Nu är jag inte säker på vad ni menar med varselljus, men om ni menar "angel eyes" Så har jag sådana på min 320si från 2006, så att det skulle kommit med faceliften stämmer inte! tror det har o göra med om man har m3 paketet eller inte, pre facelift, men inte säker! | |
|
Han menar när dom ändrade angel-eyes så att man kan köra med enbart dom på dagtid. |
|
|
Man undrar ju om Bosse Batong har koll på det där om man blir stoppad. |
|
|
Om man bortser från ljusstyrkan som B-B bryr sig om så utan DRL har du ingen automatik som slår av och på dina "ringar". |
|
| ahaa, nej automatik har jag inte! bara automatik som slår av ringarna om jag kör med halvljuset på, då stängs halvljuset när jag stänger av motorn och ringarna när man har öppnat o stängt dörren, annars får jag styra parkeringsljuset (ringarna) manuellt! Så då kanske det stämmer med att det kom med faceliften... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.