AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
527

BMW320i-96 (97) Hur mycket?

Visa användare
43
BMWJimmy
328Ci -95
En mycket fin bil.
Färg:Havsgrön=Lite kameleontstuk.
Originalstereo utan CD.
Nya 17" splitfälgar.
Dubbla klimatanläggningar.
Sportavgas.
Sportluftfilter.
Fälglås
18700 mil (iaf inte skruvad).
Serviceboken är komplett ifylld. Alla servicar är gjorda hos auktoriserade BMW handlare.
Sportstolar fram.
Elhissar fram.
Mycket fint skick. Hur mycket skulle jag kunna få för denna läckerbit.
Jag vill inte sälja den (eftersom att jag fick den igår) jag är bar nyfiken över hur mycket jag skulle kunna få för den om jag skulle sälja den.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Tippar på ca 140.000:- beroende på när den är importerad.

/Edvard
BMW CS # 4503
Bjudko
Jag har sett billigare i bmwbörsen och som är bättre utrustade...

2000 spermier varje sekund
MGB - 67:a
Jaguar Daimler 3.6 L 87:a
Hejsan,

jag tippar på runt 100' om den är svensksåld. 18700 mil är relativt mycket för den som letar efter en beg bil är min erfarenhet. Själv skaffar jag inte långmilare pga att de är mkt svårsålda sedan, inte att de är så mycket sämre.

Simon
Visa användare
43
BMWJimmy
328Ci -95
Den är importerad i november år 2000 från Tyskland. Jag har uppgifter på vem som ägde den i Tyskland och det var en kvinna som jobbade på försäkringsbolag. Baksätet är aldrig använt och det ser man. Inga spår ens på golvmatorna. Killen som hade den innan mig är en pedantisk kille som är originalfreak, att vi vet det är för att pappa har jobbat med honom under många år (han skruvar pappas lastbils kran). Han skulle dock till Los Angeles i ett år för att mecka Cartbilar (Kenny bräck). Det han har gjort åt bilen är byte av fälgar, sportluftfilter, sänkt den 35mm (för bättre väghålning).
Det är inga som helst missljud i bilen.
Jag är alltså 3:e ägare på den.
Han som sålde den drog direkt av 5000 på priset när vi gick igenom bilen tillsammans och såg att vänster bakskärm hade lossnat från sitt fäste. Varför drog han av så mycket undrade vi för en sån bagatell. "Det gav ett dåligt intryck" tyckte han. Innan vi hämtade bilen så erbjöd han sig också att fixa denna skada, och det gjorde han + att vi fick bilen 5000 billigare.

/Jimmy
Hejsan Jimmy,

hoppas att du är nöjd hursomhelst. Själv kör jag 528i 97:a inte så dumt det heller.

Simon
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej Jimmy.

Låter som en bra och välskött bil. Dock måste jag sänka priset lite eftersom den är relativt nyimporterad. Ett tips runt 125.000:- eller 130.000:- låter ganska vettigt.

18.700 mil ... den håller det dubbla.. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Visa användare
43
BMWJimmy
328Ci -95
Den är verkligen fin. Inte en repa på hela bilen heller.
Vill ni veta hur mycket jag fick den för?
Om folk har anlag för avundsjuka så titta bort nu.
Jag fick den för 85000 eftersom att det var 4 dagar kvar tills killens plan avgick mot LA, hehe, då var det bara att kliva in och få en fin bil till ett bra pris.

Jag tycker att alla BMW killar&tjejer som är lite "aktiva" på den här sidan borde ordna en träff eller något sånt. Jag bor t.ex i STHLM, då skulle vi kunna "terrorisera brostugan eller nåt : )

/Jimmy
Bjudko
jimmy vilken årsmodell?

2000 spermier varje sekund
MGB - 67:a
Jaguar Daimler 3.6 L 87:a
Visa användare
43
BMWJimmy
328Ci -95
En 96:a uttagen 97.

/Jimmy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.