|
|
|
|---|---|
|
Hade lite bråttom i morse när jag skrapade bakrutan vilket i kombination med fastfruset torkarblad gjorde att bladet liksom lossnade från armen - kan inte förstå varför...... Var en plastbit som hade gått sönder i armen så min enkla fråga är om den plastbiten sitter fast i själva armen så jag måste byta armen eller om det är samma gamla vanliga lösning som oftast i torkarblad dvs en liten lös adapterbit som brukar följa med när man köper bladet. Anledningen till att jag frågar här istället för att helt enkelt kolla är att det var väldigt mörkt i morse, jag var "lite" sen till bussen, bilen står 8 mil bort, jag skall upp till fjällen nästa måndag och om det är själva armen vill jag beställa den il pronto från Englunds för med min vanliga tur så "brukar vi ha den på Englunds men just nu är den slut hos oss, i Sverige och i Tyskland" dvs som med ventilkåpspackningen när de fixade min vevhusventilation :-) | |
| Eftersom jag inte vet hur delen som ramlade lös ser ut så får jag gissa mig fram. Plast finns det inte överdrivet mycke av på torkararmen så jag tror att det är adaptern som gått sönder, va ute och tittade på min Touring men det är en -00 så det kanske är skillnad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.