|
|
|
|---|---|
|
Orkar verkligen inte öppna instruktionsboken så jag frågar er, hur ställer man om klockan? Det är väl via färddator spaken? Hur? Tack på förhand! MVH Lazy. :) Beautiful Münich Woman BMW | |
| Enklare för dig att öppna instruktionsboken =) | |
Gemini__ |
Sköts inte det automatiskt på en så pass ny vagn? Kanske inte eftersom du nu ställer frågan, blev förvånad bara. Jaja, hoppas någon sitter på svaret. =) |
| Det är hur lätt som helst och görs via knapparna på stereon, gjorde det idag och det är jättelogiskt, tryck på klocksymbolen till höger sen klurar du nog ut resten själv. Detta förutsätter såklart att du inte har I-drive :) | |
|
Klocksymbolen till höger? Har jag inte lagt märke till, ska undersöka saken i morgon. :) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Jag ställde om klockan via blinkersspaken... Mvh Anton |
|
|
Om minnet inte sviker mig så gör man så som att man ställer in klockan via kombi-instrumentet på E90. Du måste ha på bilen i radioläge och motorn ska vara avstängd för att rätt menyer ska komma fram. Du går in under en symbol som ser ut som en nyckel och därefter under tid och datum så kan man ställa in tiden där. Så var det iaf på min E91 från 07. __ Min bil: Länk |
|
| Du slår upp sidan. 65. i instruktions boken. Där finns tydliga bilder o skrift hur du ändrar klockan. Med blinkers spaken. | |
|
Det funkar med motorn igång också. |
|
|
Tack alla, förresten "JÖNS" i min instruktionsbok var det sidan 54. ;) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.