|
|
|
|---|---|
|
Hejsan vänner, Jag har i helgen utökat garaget med en 325IA -06 Tänkte bara fråga om ni vet var man kan kolla utrustnings lista samt nypris på denna. Eller är det bara genom Bmw? Den är svensksåld. "utseende före funktion" | |
|
Utrustningslistan kan du bara få hos BMW. Nypriset på en 325 -06 var 292.000 aut kostade 21.400 |
|
|
Tack för ditt svar. Då ska ja kolla med Bmw, Blev lite nyfiken bara. Vet du om tysksålda bilar har vita blinkers bak? För min svensksålda har oranga. Kollade lite här bland bilarna o det verkar vara så. "utseende före funktion" |
|
|
Finns inte med vita blinkers bak dom hade orangea. Närmaste man kommer är black-line bakljusen men det är tillbehör. |
|
|
Oki, då får jag klicka in och kolla hur dom ser ut. Lite skumt att det inte finns vita när det finns till alla andra modeller "utseende före funktion" |
|
|
Ja, jag hade också velat ha vita blinkers bak om det hade funnits. Ser ju lite märkligt ut eftersom frontblinkersen är vita och orangea bak. |
|
|
Passar blackline bakljus både på E91 och E91 eller är det olika för resp bil?? Hd |
|
| Om du menar E90 och E91 så svar ja. | |
|
Jo precis vad jag menar, Tack Jonas! |
|
|
Ang blackline - NEJ det är inte samma bakljus på e90 och e91. Det går inte att montera e90-varianten på e91 och vice versa. Dessutom är dom dyrare till e91... Någon som har sett motsvarande ljus till faceliften? /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
| De va som, då ber jag om ursäkt om jag kommit med felaktiga uppgifter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.