|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| 7:de plats för heidfelt och 11:te för kubica.. helt ok race från heidfelt men kubica kör itne bra just nu.. efter 5 race har heidfelt 6poäng och kubica 0.. ingen bra säsong det här | |
|
Det är onekligen nya tider när man sitter och kollar racet och är överlycklig över Nicks 7:e plats! |
|
| Det var ett riktigt tråkigt race :( , knappt ngn omkörning , då var GP2 betydligt roligare att se på med lite action iallefall :) | |
| Håller med. Jag var på plats i Barcelona och det enda roliga som hände på vår läktare var spanjorernas hyllningar av Alonso (varv efter varv) och deras lika uppenbara missnöje med Hamilton. Det räckte med att han visade sig på storbildskärmen inför loppet så bröt orkanen ut. Bilarna flöt mest förbi i en jämn ström utan att någon ens var i närheten av att komma ikapp framförvarande. Det kändes inte som något riktigt race. | |
|
Leif: Vilken läktare satt du på? Oväntat att spanjorerna höll på Alonso... ;-) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Jag satt på N sektionen. Var Du också där Sören? | |
|
Nej, jag har aldrig varit i Barcelona, enda gången jag har varit på F1 var på Spa för tolv år sedan. Var bara nyfiken vilken läktarplats du hade, men det verkar som om du satt vid den snabbaste kurvan på banan? Leif, kolla din PowerPost! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
Transocean |
Hej F1-vänner. Jo, har alltid sett alla race gratis hittils men i år så har Viasat sett till att det endast blivit Internet-sändningar för mig med varierande kvalitet. Vilket suger, BIG TIME. Så. Har en stor parabol på balkongen som den förra hyresgästen lämnat; utan box förstås, nu undrar jag om jag kan få fart på satelliter på nåt vis utan att skaffa mig dyra abonnemang? Vet att det tillverkas massa enkla paraboler i t ex Iran för att folk skall kunna se på västerländska kanaler i smyg...alltså ser dom på västerländsk tv utan betald box i så fall....fattar ni vad jag är ute efter? Vad skall till för att den dammsamlande parabolen skall vakna i liv och visa mig lite F1 från Monaco t ex? |
Transocean |
Lite tilläggsinfo: Har redan kabel-tv så F1 kan lösas på det viset dock inte som en enkel motorsportskanal utan ett kanalpaket för långt över 300 per månad...är inte intresserad av sånt då jag egentligen aldrig kollar på tv annat än lite business news. Så det jag undrar är om det finns någon typ av "piratboxar" som går att skaffa...eller andra alternativ för att få parabolen igång? De som vill veta hur man ser på F1 på nätet...ladda ner antingen SopCast eller TVU-player programmet och du kan se allting live antingen från Shanghai Sports eller CCTV5, bägge kommenteras på mandarin, tyvärr. Bildkvaliten är säkert bättre på riktiga skärmar än på min laptop. |
| Suck...båda utslagna direkt. Riktig öken. Tur att det blev dubbelseger i STCC idag iallafall. | |
| ser alltså ut att bli ännu en flopp.. | |
|
Ja, Rudholms uppkörning från 8:e till 1:a plats i det andra heatet var värt hela entrépengen på 360 kronorna... Man börjar tappa hoppet om BMWSauber. |
|
| varför har inte stcc eller wtcc bilarna fått facelift??? | |
|
bmw_jerry: WTCC teamen har bytt till faceliften, det gjorde dom inför förra racet. Att STCC teamen inte har bytt beror helt enkelt på att dom inte har råd att byta. |
|
| clubsport: har du några bilder på dem nya bilarna?? | |
|
Här finns några bilder: Länk Länk Länk |
|
| såg riktigt fin ut.. borde inte bmw släppa en gatversion av denna också så som pre-facelift 320si | |
| kubica på 10:de plats i kvalet | |
|
Bmw_jerry: Tyvärr tror jag INTE att Bmw kommer att göra något bra race finns inte mycket som talar för det. |
|
| Men ngn stanns runt 10:a i mål skulle ju iallefall vara en framgång :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.