|
|
|
|---|---|
|
är det värt för pengarna och vad ska man tänka på innan man gör affärer. bilen ser väldigt fin och ny ut tycker ja men va tycker ni om denna bil. | |
| Länk! | |
|
Den ser riktigt fin ut! Med så få bil så är det säkert i toppskick. Jag hade samma färgkombination på min 02coupe.. riktigt snyggt! Den känns lite dyr dock. |
|
|
Ser virkeligen fin ut. Dock inte helt 100% på färgen på indredningen, men det er jo en smaksag. Dom skiver at den har haft 2 brukere, men det er 6 der har ägt bilen. Få mil er jo altid trevligt. Lidt dyr, men kanske det går at pruta ... |
|
|
Gillar man rött skinn ser den ju riktigt bra ut, ser fint ut hos transportstyrelsen ang. ägare också, ovanligt få på en M3:a. Den är ju helt klart värd att titta på om man letar M3 cab. /Micke Länk |
|
|
Jag bor här i Borås och var hos firman innan jag köpte min m3:a, tyvärr hade han inte inne någon bil som låg i mitt intresse. Sedan dess har jag besökt firman några gånger mest för skojj skull och kan verkligen rekomendera firman, mycket seriös man som bedriver verksamheten samt mkt fina lokaler osv! Utan tvekan att du kan lite på firman till 100% har bara hört positiva saker om dom här i Borås! Ang. bilen så har jag titta lite snabbt på den och kan säga att den ser kanon fin ut! Verkligen snygg inredning, lite roligare och mer speciell än vanlig svart! Om du är intresserad så tycker jag att du ska åka och titta på den! Lycka till! |
|
|
hejsan Cstadig läste om att du hade tittat på bilen är sätena fina inga fula ränder på dem och finns det reper på bilen. tacksam för svaren... |
|
|
Den bilen ger bra magkänsla redan i annonsen, åk och titta på den. /Micke Länk |
|
|
tack för svaren men funderar på också bmw 335 cab vad tycker ni... |
|
|
Tjena tolga! Jag tittade bara lite snabbt på bilen och den uppfattningen jag fick var att den den ser kanon fin ut! Men som sagt gick aldrig på riktigt på djupet när jag tittade på den, ibland kan man missa små märken osv när man inte synar noga! Men förmodligen så är den lika fin i skicket som hans övriga bilar brukar vara! Åk och titta på den och fatta dig en egen mening, gå igenom alla papper osv, ta en provkörning och se lite hur den känns! Lycka till!! |
|
| tack för svaren Cstadig... | |
| Har enligt vägverket 6st ägare! Ser ut som 2 företag och 1 privatägare. Dom andra är bmw sverige och Biltorget som har haft den innan också. | |
|
tack hur är det med försäkringen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.