AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
614

Knasdröm!

Hade en ganska tokig dröm nyss (ja, jag somnade i soffan!):

Var ute och åkte bil i Västerås nånstans, har precis köpt min nya BMW och upptäcker när jag för upp mina rutor att jag har solfilm på alla rutor utom framrutan. Uppe vid backspegeln så finns det digitala siffror där man kan variera filmens intensitet, så jag provar att maximera solfilmen, och det funkar. Samtidigt ser jag att filmen är EXTREMT bubblig, och frågar min flickvän om hon tror att den går att få bytt hos BMW. Sedan säger jag att jag kan fråga på BMW Power och se vad Ni tycker.

Samtidigt ser min flickvän att det står nåt skrivet med rök i luften, min mormor ringer och de börjar diskutera. Tjejen är helt säker på att det står "Fuck it" men mormor står fast vid "Funk it". Jag är ju ute och kör, helt plötsligt blir det snorhalt och isigt på vägen, en bil bakom mig kör nästan i i min sida men kommer förbi. Möter även bilar som verkar slira rätt mycket, bilen som åkte förbi mig hade dessutom något som såg ut som "slicks" fram.

Därefter ringde min morbror som också hade sett röken, diskuterade röken med tjejen och jag vaknade.

Undrar om jag fick byta solfilmen och om jag var ensam om att ha variabel solfilm!
haha... sånna drömmar skulle jag också vilja ha! :)

/Jocke Anderberg

"Don´t laugh your daughter may be in here"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.