|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
"Den är lika gatlegal som vilken turbo/kompressor-konverterad BMW som helst." Inte alls med andra ord... ______________________________ //Lövet |
|
| Bilen är TuV godkänd med överladdning och allting vilket INTE vilken turbo/kompressor-konverterad BMW som helst är. | |
|
Hmm, om jag förstått saken rätt är det i Tyskland man använder TUV? Så om man får bilen godkänd i Tyskland med dokumentation går det alltså att få bilen godkänd i Sverige? Mvh Markuz |
|
| Nej, "by the book" går det inte att få bilen helt gatlegal i Sverige - oavsett TÜV-godkännande etc. Bland annat kompressor och bur plockas ur inför bes. | |
|
TÜV godkännande gör inte bilen laglig i Sverige ______________________________ //Lövet |
|
| Nej, men den är gatlegal i Tyskland. | |
| om den varit tyskreggad ja... | |
| ...vilket i sammanhanget är tämligen irrelevant :) | |
|
Inte undra på att varannan tråd slår världsrekord i avåkning...=) Himla oflyt kan jag tycka, orutin naturligtvis men är det någon med handen på hjärtat som aldrig överskattat sin egen förträfflighet...? Det är väl inte gratis att smälla formelbilar heller, även om chauffören är anställd eller köpt in sig via sponsorer... Själv kan jag tycka att Peter som har oändlig ban-vana borde köra dylika fordon men då blir det en enmansshow, inte roligt. The way we see the problem is the problem. |
|
| la märkte till att dem sa att frontspoilern gick sönder under rekordvarvet på ringen... vad tror ni att loadede egentligen är kapabbel till?? skulle ara kul om de gjorde ett nytt försök där :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.