|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Länk ja vad ska man säga :( riktigt tråkigt | |
|
Gör ont att se :( // Daniel |
|
|
Sorgligt. Känns som om racing inte är Kenneths starka sida. Seså, flytta dig |
|
| Sånt som händer... Fast självklart inte kul. | |
|
Tråkigt, men det är ju sådant som händer och har man inte varit av, eller NÄRA att vara av, så vet man heller inte var gränsen går. På Mantorp i våras så åkte bilen oxå av, då plåtade jag.. Länk Länk Länk Länk Länk Dock utan större skador den gången. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tråkigt, men ganska bra reklam som skapar ett intresse för återuppbyggnaden av bilen. |
|
|
Länk Tycker den ser grymmare ut nu! |
|
zcooter |
.... men kan den... efter allt bändande o bankande bibehålla toleransen i chassiet, det undrar ju jag |
|
Tydligen var den uppmätt och ordentligt kontrollerad, 110% rakt i chassiet alltså. Jag läste det någonstans på garaget.. projekttråden kanske.. /Jonas |
|
Buspelle |
Om båtfolk brukar man säga att det finns två sorter; dom som har gått på grund och dom ska gå på grund......gäller nog ungefär samma med bankörning..... |
|
För folk som är livrädda för kraschade bilar, så går det oftast att göra bilen rakare och starkare när man riktar upp den. Sen tycker jag loaded-smällen på falkenberg inte såg särskilt hård ut, utan mest bara enklare kaross-skador. |
|
| ooops! Nu är videon stoppad till och med :P | |
|
Vid seriös lagning blir ofta bilen rakare och starkare och det blir nog Loaded men det finns tyvärr många andra bilar som lagats av mindre kunniga "klippare" i vinstsyfte tyvärr. /Micke Länk |
|
| Är nog svårt att göra en metallbit starkare om du böjer den fram och tillbaka... | |
|
Är det någon som har videon någon annanstans? |
|
|
var inte den här bilen med i någon form av lotteri för ett antal år sedan? Eller var det en annan bil? Snygg färg nu på den senaste varianten. /Otto |
|
|
Lotteriet (eller auktionen) var väl en bluff som sedan blåstes av efter att folk hade betalat? Kommer inte ihåg detaljerna men det var en massa tjafs i alla fall. ______________________________ //Lövet |
|
| Metallbitar som böjts, om det är i chassit/stommen byter man oftast. Det är svetsarna som oftast blir starkare än de som är gjorda från fabrik. | |
|
Big Tom: Exakt det jag menar med dåliga lagningar där man inte byter ut allt som försvagats. /Micke Länk |
|
|
Oj det blev inte så bra. Nytt försök: Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Blockerad där också. ______________________________ //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.