|
|
|
|---|---|
|
Frågan Är Som Rubriken... :) Tack För Svar... Se you! | |
|
40 |
|
|
35 funkar oxå bra. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ChristianEggen, korta svar men allt beror ju också på hur stora fälgar du har. Både bredd och diameter. |
|
|
8 tum Breda 19 tum "Stora" Och tänkte ha 235/35 däck Se you! |
|
|
Inte en minsta chans... Du hade fått skärmbredda eller köra -6 i camber och aldrig svänga =) |
|
|
jaså? konstigt hade 235/35-ZR19" på min m3 cab e36 Kolla mina Bmw sen vet ja ju inte et o så på dom fälgarna o ska nu köpa helt nya därför ja inte riktigt vet vad ja ska ha :) Se you! |
|
|
Jag har M3 E46 CSL-kopior, 18x8" ET40 225/40ZR18 och det tar inte i någonstans. Inte ens nära och då är min bil ändå sänkt 15 mm mot M-chassie. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Minst 40, helst 45-50. Lägre et ser bara epa ut.. |
|
|
Med lägre ET så kommer fälgen längre ut och med 35 som jag hade på mina förra hjul så såg det bättre ut än nu med ET40. 5 mm gör betydligt mer än man tror! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Och jag tycker tvärt om. Mina CSL-kopior med ET40 satt sämre i hjulhuset (utseendemässigt) än mina original V-eker med ET 47 och 50. Men smaken är ju som baken. |
|
|
Ah grabbar jag läste fel blandade ihop med en annan tråd där skaparen ville kränga på ett par ET5 fälgar... 19" kan ju gå absolut! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.