|
|
|
|---|---|
|
tja.. funderar på denna sänkningssatsen.. nån som har erfarenhet? nått att satsa på? 2500:- och den sänker 50/40 ? länk: Länk biltuning/väghållningssats/VÄGHÅLLNINGSSATS/-BMW III-E46-SEDAN-COUPE-EJ TOURING-CAB-4X4/ (har ej direkt länk) tacksam för snabba svar gäller BMW e46an | |
|
Mycket intressant. Jag skulle också vilja veta om nån kan kommentera denna satsen. Men 50/40... är det inte på gränsen till opraktiskt? 30/20 är vad jag hade tänkt mig. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
jasko76 jag funderar på 40*35 har hittat enbart fjädrar för 1490:- enligt försäljaren funkar det utmärkt till orginala stötdämpare |
|
|
Om jag får säga mitt så är det för liten differens i mellan fram och bak. Är risk för att bilen kommer se "satt" ut, alltså mer sänkt ut bak än vad den är fram. Skulle nog säga att en 40/20 sats är vettigare än än 40/35. Är det bara för utseendets skulle du ska sänka bilen? |
|
|
HAAS ja sänker den för jag tycker den e hög spec med 17t sommar.. lite rättning.. 40/30 är dett ej 35mm kommer jag få problem nu med 235/45 17? har ej testat med sänkning.. (ej moteran men inköpt) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.