|
|
|
|---|---|
325 STHLM |
Jag har bytt de små sidorna som sitter precis i armbågshöjd bakom själva öppningsgreppet. De gamla hade släppt och så allmänt saggiga ut. På baksidan satt det små piggar som var fastsmälta på baksidan av den större delen, piggarna var liksom "uppfläkta" så de satt fast i hålen.... Det är grymt svårt att förklara, men iallafall.. Jag vet inte hur jag skall bära mig åt för att få dem att sitta ordentligt fast, jag vill helst inte behöva smältlimma fast dem. Nån som (mot förmodan) har någon idé? Tack på förhand. BMW kickar! |
gagge |
jag har samma problem med min bil.. sodorna har släppt o de e luft i dom typ... åkte til bmw o dom rådde mig att byta hela dörrinsidan.. går loss på 1800kr per sida.. rätt saftigt... |
| limma alt åka till skroten och hitta två st i bra skick.. inga 1800 per sida där inte.. | |
| jag smälte piggarna med lödkolven lite försiktigt det funkade fint!! | |
gagge |
ja skroten e bra om man hittar en e36 coupe me skinnsidor som är hela = myyyyycket svårt... tro mig.. inte så månag e36or som e krockade o speciellt inte coupe o ännu mindre med skinn o tillome ännu mindre med skinn som är hela... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.