|
|
|
|---|---|
|
Besitter ni någon info om denna bil som kan vara mig tillhanda intressant, mottages och uppskattas detta enormt. Bilen behöver rekondas för övrigt annars fint helhets intryck. REG NR SDA007 Skriv ned vad ni känner till. Tack, | |
|
Länken enligt nedan: Länk |
|
|
Hej Mitt första intryck...pessimist som jag är...*ler* Import...3 ägare sen -06....hur många var det tidigare? Kolla på bilpriser.se så ser du på ett ungefär vad den skulle kunna vara värd. Så vitt jag förstår,...."fel" färg, automat och import är väl inte det mest populära säljargumenten även om den kanske är jättefin. Men...får du den för ett pris som du tycker känns bra för dig så är det bara att önska lycka till. Bajbaj... Frasse |
|
|
Denna bilen har legat ute på blocket i minst ett halvår om inte längre, det är iallafall det fotot! Jag vet då jag kollar hur mycket priserna har rasat då och då, ty jag har ju själv en 330 touring! När jag läste rubriken kopplade jag direkt att det var denna, bara det du! Jag skulle åka och titta på en silvrig 325 e46 touring i Osby en gång och hade bestämt tid med säljaren. Ringde upp vv och fick tele till förra ägaren som när jag pratar med honom säger att bilen är helt ok! Skönt tänkte jag och skulle precis slänga mig i bilen då förra ägaren ringde upp mig och sa att han fått dåligt samvete och inte kunde låta mig åka upp och köpa den kärran, han sa aldrig vad som var fel, men att döma hur han uttryckte sig så var det inget snack om den saken. Han ville inte ha problem med personen som nu ägde bilen det var därför han inte sa ngt vid första samtalet. Kan säga att jag idag är tacksam som fan för detta! Den bilen blev en av de värsta hyllvärmarna på blocket, tror den var ute i omgångar på sammanlagt drygt 1,5 år. Ni vet kanske villken jag menar? Vad vill jag säga med detta, jo att ring till gamla ägare och kolla med dem! Tänk på att de kan känna varandra och/eller har annan relation med nuvarande ägaren. |
|
|
tack för infon boys,, mera mera! |
|
|
Minst ett halvår? Om det inte snöade i Stockholm i september så måste fotot i så fall vara från förra vintern... Håller väl till stor del med Frassemannen i vad han skriver men kör du sedvanliga kontroller och kan få ner den i pris så... ___ //Ulf |
|
|
Programmer! Jag tror tom att det fotot är äldre och kanske annonsen med, denna har varit med lääänge! Jag tror att det finns fler här som kan bekräfta! |
|
|
Detta var för min brors räkning och man kan alltid lita på er känner jag, vad det gäller info osv. Nu backar vi på denna pga tidigare djur i bilen. Min bror är väldigt allergisk. Tack alla ni för er input! |
|
| Vad gör man inte för en broder! ; ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.