|
|
|
|---|---|
|
Behöver hjälp!!!Kopplade ur batteriet på min BMW 323ci E46, och när jag kopplade på kablarna igen och skulle starta så går den inte runt vad är de som har hänt? /Hedlund | |
|
Varför koppla du loss batteriet? Har du satt tillbaka på rätt pol? Funkar lyset när du vrider på tändningen? |
|
|
De har vart bort kopplat för vinter förvaring. Lyset funkar och rätt pol sitter på rätt ställe ha kollat de ett antal gånger. Kan de ha nåt med kodning att göra? /Hedlund |
|
| Du måste ladda upp det... Bilen kör inte startmotorn om batteriet är urladdat under en viss nivå, då det i princip blir kortis om inte startmotorn orkar gå runt. | |
|
okey har batteriet på laddning nu får se om de hjälper /Hedlund |
|
|
Men batteriet har suttit i en annan bil som de funkade i när jag tog ur det /Hedlund |
|
|
Bmw:n behöver en viss spänning för att startmotorn ens ska gå runt, annars klickar det bara. Den andra bilen som batteriet satt i behövde förmodligen mindre spänning. |
|
|
ja de löste sig kom in från garaget nyss. fick sätta i batteri laddare plus kablar då gick de fin fint. tack för råden och tipsen. /Hedlund |
|
| Du bör kontrollera laddningen på den andra bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.