|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Det kan man lung påstå!! Jag tog fanskapet i hand för vi hade kommit överens sen skulle jag bara fixa fram deg men sen så ångrade han sig. | |
|
Patric T, sätt ut en köpesannons. Ta det lugnt, du kommer att få bli vridmomentsmissbrukare du också...:) |
|
| Så sant Simon. Det ska jag göra. | |
|
Vad tror vi om denna. Är detta en seriös firma Hasso? Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den är såld står det Nänä håll dig nu till 540 :) Firman vet ej, ser inga bakgårdshandlare i Örebro som seriösa, finns det seriös bilhandlare överhuvudtaget ?? Dom lever på att luras bara olika mycket, likväl som forntidens hästhandlare. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Det påstås att den bara har en ägare tidigare, den har EN brukare ,men 3 ägare där privatperson importör/firma är samma person och eftersom jag inte kan stava till namnet och firman hette då F-bil AB senare Framtida bil där privatpersonen är styresledamot och har levererat flertalet skruvad import BMW till hugade köpare under åren.:) Men i bilregistret står det att den bara har haft 1 ägare..??? |
|
| Jag kanske missförstod det där..... | |
|
Patric T: Ville han inte sälja den svarta nu? |
|
| Den svart i Trollbäcken var såld......han hade fått 117,500kr för den. | |
| Bra pris...köparen fick mkt bil för pengarna!! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Patric det gäller den silverfärgade -02, den har En brukare men 3 ägare. Det blir ingen registrerad ägare förrän en importbil bilen sätts i trafik därför 1 ägare vilket är missvisande egentligen, men kan ändå ha flera ägare innan om man tar ett faxutdrag på historiken får man 3 ägare. Vissa skumma firmor har målvakter som står som ägare innan bilen sålts och satts i trafik och får en officiel första ägare för att slippa importmomsen mm. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hasso: Ok, han säger att ´milen är kollade på BMW. Om jag nu själv åker med bilen till Bmw Skövde och ber dom koppla upp sig och kolla milen borde jag väl vara safe??? |
|
| Men om man läser "importguiden" här, så ska det nästan vara vattentät????? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.